serena26.reismee.nl

Studiereis Kristianstad

Hallo allemaal :)

De laatste voorbereidingen voor mijn eerste echte studiereis zijn klaar!
Morgen vertrek ik naar Koln-Bonn airport om te vliegen naar de hoofdstad van Denemarken, namelijk Kopenhagen.
In Kopenhagen heb ik een vrije dag om te genieten van het mooie cultuur dat in Kopenhagen te beleven valt. Helaas kunnen mijn studiegenoten en ik maar een dagje genieten. Om 18 u in de avond vertrekken wij met de trein naar het volgende land, namelijk Zweden. Vanuit Kopenhagen, rijden wij langs Malmo ( bekend van het Songfestival) naar Kristianstad.
Voor een paar dagen is Kristianstad onze eindbestemming. In Kristianstad gaan wij op bezoek bij onze collega's en verkennen wij verschillende basisscholen. Door middel van een interview en observaties onderzoeken wij de verschillen in het onderwijssysteem tussen Zweden en Nederland.

Tijdens deze reis ga ik bloggen over mijn ervaringen en zullen er foto's verschijnen op mijn pagina. Ik vind het erg leuk om deze ervaringen met jullie te kunnen delen!

Groetjes en veel leesplezier,

Serena

Reacties

Reacties

Susanne

Ik verheug me nu al op je verhalen juf!

Jacqueline Willems

Ik wens jullie veel plezier en geniet er maar van!!

Vero

Zet hem op Topper! Enjoy :)!

Marjolein Spee

Heel veel plezier, Serena! Ik ben benieuwd naar je/jullie ervaringen. Een aantal jaar geleden ben ik ook meegeweest op studiereis naar Kristianstad, dat was toen een heerlijke reis.

Jeroen Kleijnen

Beste Serena,
Aanstaande woensdag ben ik weer in de klas. Samen met de kinderen zal ik jouw blog bekijken. We hopen dat je tot nu toe een mooie een leerzame tijd in Zweden doormaakt. We zijn erg benieuwd naar de verschillen in het onderwijs tussen Zweden en Nederland. Wellicht heb je ook een paar mooie foto's die de kinderen kunnen bekijken. Middels foto's krijgen de kinderen hopelijk goed beeld van Zweden en van een plaatselijke school.

Margriet Dreuw

Hoi Serena,
Heel veel plezier en succes op deze mooie studiereis!
We zijn er vandaag nog niet aan toe gekomen om je blog te bekijken. Er stond zoveel op het programma...! Morgen gaan we kijken met de klas.
Ook heel veel groetjes van alle kinderen van groep 6!
Margriet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!